Jump to content



okejokej

's Photo

okejokej

Joined: 26 Aug 2010
Offline Last Active: Jan 07 2018 22:26
-----

In Topic: Virtual Bus C++ Alpha Demo

07 January 2018 - 22:26

View Postfr0zi, on 02 January 2018 - 10:45, said:

Zresztą, jako miłośnicy symulacji, raczej unikamy wjeżdżania na krawężniki ;)
Hehe, trudno się nie zgodzić, że z najeżdżania na krawężniki pasażerowie nie byliby zbytnio zadowoleni :crazy: I to niezadowolenie pewnie też można zaimplementować ;)

View Postmich, on 02 January 2018 - 20:51, said:

(...)
Echh, pięknie, tylko w realu mi brakuje takiej białej zimy ;)

In Topic: Virtual Bus C++ Alpha Demo

14 July 2017 - 08:59

Może trochę późno, ale dopiero teraz zauważyłem, że coś się dzieje - super! :)

FPS: 106 do 110
Phenom II x4 @3.4GHz, AMD HD7750, 4GB RAM

Jeśli na takim, jakby nie było, zabytku tak śmiga, to pod względem wydajności macie póki co solidny fundament, i nic tylko dokładać :)

Dla mnie osobiście największą bolączką tego typu gier jest praktycznie brak AI ruchu drogowego i pieszych, o ile te elementy w ogóle są obecne. Moim marzeniem w takiej grze byłoby wielowątkowe(przy gęstym ruchu drogowym jeden rdzeń cpu raczej by nie nadążał) AI reagujące na znaki, warunki i zdarzenia na drodze, z pewną dozą nieprzewidywalności... Może kiedyś ktoś się tym zajmie :P

PS. Przy pierwszej próbie też zaliczyłem dachowanie :wacko2:  Autobus zachowuje się trochę, jakby miał zbyt wysoko środek ciężkości.

PPS. Nie przesadzałbym też z oczekiwaniami co do wydajności. Ktoś tu napisał, że na ponad 10 letnim GPU ma 20-30 FPS i w związku z tym trzeba popracować nad wydajnością. Moim zdaniem, biorąc pod uwagę konfigurację sprzętową, te 20-30 FPS to świetny wynik. Może na chwilę obecną grafika nie zapiera dechu w piersiach. ale pod spodem jest jednak silnik z pewnymi możliwościami, oraz silnik fizyczny.