Jump to content



Giepson

's Photo

Giepson

Joined: 30 May 2010
Offline Last Active: Oct 14 2017 11:38
****-

In Topic: Virtual Bus C++ Alpha Demo

13 October 2017 - 23:07

@fr0zi - zbyt dużo czasu minęło ;) Nareszcie się rozchorowałem więc mogę za chwilę przystąpić do sprawdzenia cóż to takiego wyczarowaliście wspólnie z Michem :)

Pobrane, włączone i przeanalizowane. Wnioski są takie:
  • Optymalizacja faktycznie nie należy do najlepszych. To kwestia, która bezwzględnie powinna być zrobiona w pierwszej kolejności.
  • Odnoszę wrażenie, że projekt w dużej mierze opiera się o schematy pobrane żywcem z vBusa. Nie jest to dobra droga, o ile faktycznie tak jest.
  • 16 GB RAM, Intel i7 6700K, GTX 970, dysk SSD - aplikacja ładuje się ponad 2 minuty a po załadowaniu jest błąd skyboxa (różowe [yeaaa] artefakty).
  • Działa fizyka, oraz cieniowanie.
  • Klawiszologia czasami nie ładuje się.
To tyle :)

In Topic: Virtual Bus C++ Alpha Demo

29 September 2017 - 10:42

I oto zjawiam się ja. Nie wierzyłem w to, że cokolwiek w świecie vBusa się ruszy. Prędzej byłem przygotowany na regres niż jakikolwiek progres. Stary druhu fr0zi - odpierdzieliłeś większą rewolucję niż bolszewicy w Rosji w 1917. Wydawać by się mogło, że przesadzam - ale nie. Od wielu lat na tym forum nic się nie działo. Prócz działań spam-botów, które rozpleniły swoje macki po tym forum, nic ciekawego tutaj nie miało miejsca. Raz na jakiś czas od kilku lat ktoś coś tam gdzieś gadał na temat prac nad nowym silnikiem. Były screeny, obietnice, czary mary a konkretów ogólnie brakowało. Dziś nadeszła ta chwila gdy ktoś przedstawił konkrety i działającą aplikację (z tego co widzę bo ogółem w pracy jestem i nie mam możliwości osobistego sprawdzenia). Nieważne, że ma jakieś tam błędy i niedociągnięcia - rdzeń programu działa i to jest dowód na to, że jednak się da vBusa uratować. Wielkie dzięki Ci za to.

Od siebie dodam tylko - wodotryski powinny znaleźć się na dalszym planie. Najważniejsza jest optymalizacja :) Kawał dobrej roboty odwaliliście.

Pozdrawiam