vBus A6C RC3 - Page 3 - Programy - VirtualBus forum

Jump to content



vBus A6C RC3


  • Locked Topic This topic is locked
85 replies to this topic

#41
nemeza

nemeza
  • Użytkownicy
  • 65 Posts:
34
Witam!

Thanks for the new version! I'll test it later tonight.. :)

AdBot

  • Elita
  • Posts: ∞

#42
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
Gdy nie mówicie dobrze po polsku, piszcie po angielsku na angielskojęzycznych forach.
/ When you don't speak polish very well, write on the english forums.

#43
robertunio14

robertunio14
  • Użytkownicy
  • 5 Posts:
0
Wszystko super, tylko ta trawa wygląda fatalnie:/ Mam ją połączoną z niebem i jak się jedzie to jest wrażenie jakby się leciało. bez sensu, duzo lepsza była w 3d.

#44
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
A na jakiej mapie tak masz?
Możesz zawsze sobie wstawić w mapie trawę 3D, wystarczy że do .ms1 wpiszesz znacznik "TR xx" gdzie xx to długość jej boku w kilometrach.

#45
kamillus

kamillus
  • Użytkownicy
  • 2 Posts:
0
Działa na kartach ATI czy trzeba patcha instalować jakiegoś?

#46
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
Kurna, człowieku, przeczytałbyś wcześniejsze posty to byś wiedział...


// Virtualbus.info - forum przyjazne dla użytkowników - przypomina Ci to coś? - ostrzeżenie.

#47
kamillus

kamillus
  • Użytkownicy
  • 2 Posts:
0
nie krzycz tak... nie lepiej odpowiedzieć po prostu?
jak ja "kocham" ten kraj...

#48
iXXdex

iXXdex
  • Użytkownicy
  • 35 Posts:
3

 ik280, on 15 August 2010 - 22:31, said:

Dodałem zapowiedzi przystankowe, pliki muszą mieć rozszerzenie mp3 i nazywać się dokładnie tak samo jak przystanki. Ściezkę do folderu z zapowiedziami należy podać z znaczniku ZA.


Gdzie mogę znaleźć ten znacznik ZA??
;]

#49
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
@iXXdex: W pliku mapy (.ms1).


kamillus said:

nie krzycz tak... nie lepiej odpowiedzieć po prostu?
Nikt ci nie będzie podsuwał pod nos na tacy wszystkiego, jak jesteś o 2 kroki od znalezienia odpowiedzi na twoje pytanie. Po pierwsze, jest już o tym w temacie, po drugie - możesz sam sprawdzić.

#50
iXXdex

iXXdex
  • Użytkownicy
  • 35 Posts:
3
Można znaleźć dzięki Bwiu?
;]

#51
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
Jeśli nie jest to Mączno załączone do RC3, musisz taki znacznik w pliku mapy utworzyć. Nie radzę używać Bwiu, gdyż robi różne kwiatki z mapami. Pliki .ms1 otwieraj Notatnikiem.

#52
iXXdex

iXXdex
  • Użytkownicy
  • 35 Posts:
3
Dzięki ;)
;]

#53
vbus91

vbus91
  • Użytkownicy
  • 2 Posts:
0
A u mnie jest problem taki i to prawie z wszystkimi modelami

Attached File(s)


Posted Image

#54
Misiek5

Misiek5
  • Użytkownicy
  • 35 Posts:
3
@vbus91 ściągnij to i zamontuj do VBusa (folder dtrain to silniki i skrzynie i muszą być zamontowane do folderu Busengine).

#55
MaciekC91

MaciekC91
  • Moderatorzy
  • 165 Posts:
3
Jesli ktokolwiek ma jakies problemy z dzialaniem vBusa, prosze pisac w dziale "Pomoc", a nie w tym watku.

#56
Buser

Buser
  • Użytkownicy
  • 13 Posts:
0
No cóż, muszę zdecydowanie pochwalić nową wersję Vbusa, która znacząco poprawiła prowadzenie pojazdu przy użyciu kontrolerów, co niesłychanie zwiększa przyjemność gry. Cieszą mnie również pozostałe nowości i udogodnienia, za co bardzo ik280 dziękuję. Jeśli mogę, chciałbym zasugerować aby w kolejnej wersji podjęto prace w kierunku ulepszenia jazdy nocnej tj. właściwego oświetlenia pojazdu wewnątrz oraz otoczenia(lamp ulicznych), a także oświetlenia pulpitu - oczywiście na ile to możliwe. Mam jednak co do tego pewne obawy, jakoby konieczne było zastosowanie oświetlenia dynamicznego, co chyba w VBUSie może być trudne - jeśli(mam nadzieję) jestem w błędzie, proszę mnie z niego wyprowadzić :rolleyes:  Innym aspektem, który urozmaiciłby grę jest punktowe umiejscowienie dźwięków tj by dźwięk nie był słyszalny tak samo 30cm od jego źródła, jak i 3km od jego źródła. Jeśli jeszcze chodzi o dźwięki, istną ciekawostką byłoby zastosowanie innych dźwięków wewnątrz pojazdu, innych zaś na zewnątrz - co oczywiście w przypadku autobusu tyczy się rzecz jasna tylko dźwięku silnika. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych pracach!

//Dzieki Tobie odzyskalem wiare w laikow, ktorzy potrafia budowac poprawne zdania w jezyku polskim.

#57
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
W sprawie rozwoju VBusa można tylko powiedzieć, że jeszcze jest wielka kupa (dosłownie/w przenośni) rzeczy do zrobienia/poprawienia. Proponuję jak najwięcej KONKRETNYCH propozycji zmian pisać w Trackerze, i jak zbierze się tego trochę więcej, uporządkować materiały według priorytetu i coś zacząć robić.

Bardzo chciałbym się włączyć w rozwój VBusa, ale praktycznie nic nie umiem z programowania - tylko podstawy C#.NET. Jeśli jednak w czymś mógłbym się przydać, piszcie - zarówno Developerzy jak i zwykli użytkownicy ;)

#58
tnandrzej22

tnandrzej22
  • Użytkownicy
  • 14 Posts:
2
Jeśli i ja będę mógł coś zasugerować, to powiem, że bardzo dużym urealnieniem gry byłoby polepszenie ruchu ulicznego. Bo pomyślcie sami, "połowa" vbusowców, jeździ tak żeby byle do przodu, a zatrzymuje się jedynie na przystankach, niekiedy przed sygnalizacją. A gdyby tak wprowadzić "porządny" ruch uliczny, wszystko stałoby się trudniejsze. Np. ja byłbym za powiększeniem liczby możliwych pojazdów do nieskończonej ilości, ile komp wyciągnie ( to zależy od każdego indywidualnie). To na razie tyle, nie będę się rozpisywał, gdyby ktoś był zainteresowany moją propozycją, mogę zagłębić się w szczegóły.  :D

#59
Butelka

Butelka

    [PL] [EN] [ES]

  • Moderatorzy
  • 2830 Posts:
191
Andrzej - zapraszam kolegę do Trackera :)

#60
CzaroT-11

CzaroT-11
  • Użytkownicy
  • 4 Posts:
0
Fajnie, że wyszła nowa wersja. Jednak mam pewien problem. Działając w vZTM Warszawa stworzyłem swoją replikę Solarisa. W starszej wersji vBusa działał. W obecnej wersji o której mowa autobus nie chce działać. Poniżej zamieszczam logi.. Mam nadzieje, że ktoś rozszyfruje błąd. Dodam, że inne przeguby działają bez zarzutu. Z góry dzięki.

Maplog
http://uploader.pl/p...MapLog-txt.html

Vblog
http://www.uploader..../vblog-txt.html

Sory. Musiałem dać jako linki bo w znacznikach "code" pisze, że jest zbyt dużo emotek.