Jump to content



PKS 2015


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#21
Giepson

Giepson
  • Moderatorzy
  • 778 Posts:
102
Czy była by szansa na wstawienie pliku na inny serwer bo (nie wiedzieć czemu) strona nie wczytuje mi się poprawnie co uniemożliwia jakiekolwiek działanie.

Płyta główna: Asus Maximus II Formula P45
Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz Socket T (LGA775)
Pamięć: 2x2GB OCZ GOLD 800 MHz CL5-5-5 DDR2
Karta graficzna:
ASUS GTX 560 Ti DirectCU II 1 GB
Dysk twardy: Samsung SpinPoint F1 1 TB (SATA II, 32MB cache, NCQ)
Zasilacz: Corsair CMPSU-750TXEU - 750W
Obudowa: Antec Gamer Nine Hundred Case

AdBot

  • Elita
  • Posts: ∞

#22
Mateusz

Mateusz

    Administrator

  • Administratorzy
  • 611 Posts:
165
Wrzuciłem plik do forumowego katalogu plików, mam nadzieję, że Kiciuszek nie ma nic przeciwko ;)

http://forum.virtual.../1400-pks-2015/

#23
Piotr5286

Piotr5286
  • Użytkownicy
  • 22 Posts:
4
A czy mogę prosić o parę screenow bym mógł zobaczyć projekt, zagrać w niego będę mógł dopiero po powrocie komputera z serwisu.

#24
Drogmoller

Drogmoller
  • Użytkownicy
  • 1 Posts:
0
A jak sprawa wygląda z kierowaniem? Bo niestety słabo znam angielski i wątpię, że to sterowanie z konfiguratora miało coś wspólnego z prawdą.

#25
Piotr5286

Piotr5286
  • Użytkownicy
  • 22 Posts:
4
Ale co tam trudnego do nauki? To są standardowe słówka.

Nawet mimo tego podczas odpalenia gry odpalasz opcję i masz tam klawiszologię.

#26
Kiciuszek

Kiciuszek
  • Developerzy
  • 39 Posts:
17
Kierowanie jest opisane po polsku w menu (po naciśnieciu <<Escape>>)

Skrinszot z nowej wersji, pociag dostał oświetlenie w wagonach i dźwięki.
Posted Image

W nocy na postoju z właczonym światłem w kabinie i u pasażerów, porawiłem działanie kamery wewnątrz i w nocy fajnie się jeździ z widokiem z kabiny:
Posted Image

Adres do pobrania: http://forum.virtual...-pks-luty-2016/

Wersja niewiele sie rózni od poprzedniej. Głownie dlatego że wyłaczyłem samochody, bo jeszcze nie jeżdżą za dobrze, ale nad tym pracuję. W sumie złożenie jakiejś grywalnej wersji z tego całego poligonu jest problematyczne, więc trochę szkoda mi czasu na skladanie niepełnych wersji. Pracuję teraz nad ruchem samochodów, później będę starał się zrobić jakiś mechanizm dodawania własnych zewnętrznych assetów. Zajmie mi to jednak troche czasu i być może dopiero w wakacje skończę człosć.

#27
PKS

PKS
  • Użytkownicy
  • 104 Posts:
8
Zmieniałeś hasło? U mnie przy próbie wypakowania i podaniu żółtyautobus wyskakuje błąd CRC w zaszyfrowanym pliku (nieprawidłowe hasło?).

EDIT: Hasło to ikarus :)

#28
Kiciuszek

Kiciuszek
  • Developerzy
  • 39 Posts:
17
Zapomniałem o haśle (hasło wrzuciłem bo nie chciałem żeby na jakimś zewnetrznym serwerze się pałętało archiwum).
btw. jak złamałeś hasło?

#29
PKS

PKS
  • Użytkownicy
  • 104 Posts:
8
Po prostu przypomniało mi się, jakiego hasła używałeś w dawnych archiwach projektu PKS - jeszcze zanim zacząłeś korzystać z Unity i pisałeś wszystko sam. :)

#30
ztdk

ztdk
  • Użytkownicy
  • 1 Posts:
0
Wymaga dopracowania. Ale projekt ciekawy

#31
PKS

PKS
  • Użytkownicy
  • 104 Posts:
8
Chwilę się pobawiłem, zauważyłem błąd. Niezależnie od ustawień jakości grafiki w oknie konfiguracji (tuż po uruchomieniu aplikacji), wyświetlana jest najwyższa jakość. Działa jedynie suwak dostępny z poziomu "symulatora" - po naciśnięciu ESC, ale po każdej zmianie PKS zaczyna u mnie wariować - nie wczytują się wszystkie lub wybrane tekstury, trzeba chwilę odczekać, by przestało być "biało". Przejadę kawałek - znowu to samo.

#32
wojdal

wojdal
  • Użytkownicy
  • 1 Posts:
0
Bardzo podoba mi się ten projekt i szczerze kibicuję, życząc powodzenia w jego udoskonalaniu! Teraz, gdy jestem już na tym forum, to mam nadzieję, że będę miał okazję na bieżąco obserwować, co dzieje się w temacie :)

#33
okejokej

okejokej
  • Użytkownicy
  • 14 Posts:
2
Świetne to wygląda, i dobrze wiedzieć, że projekt nie zaczął pływać brzuchem do góry... :D
Powodzenia :D

PS. Po zderzeniu z pociągiem udało mi się spaść pod mapę i oddalić o kilka tyś. km (potem lot mi się znudził) od przystanku docelowego :wacko3:

#34
Kiciuszek

Kiciuszek
  • Developerzy
  • 39 Posts:
17
>PS. Po zderzeniu z pociągiem udało mi się spaść pod mapę i oddalić o kilka tyś. km (potem lot mi się znudził) od przystanku docelowego :wacko3:

Niestety takie są uroki PhysX'a :|

>niestety nie ma tam średniego zużycia, ale raczej mieści się ono w przedziale 20-25 l / 100 km.

Tu podają 21 nominalnie i 18 w praktyce:

https://www.youtube....h?v=Vnq9EhPHK70

swoją drogą taki właśnie klimat chciałem odwzorawać

#35
Polanders

Polanders
  • Użytkownicy
  • 2 Posts:
0
Można też jeździć po drzewach ! ;)
Posted Image

#36
PKS

PKS
  • Użytkownicy
  • 104 Posts:
8
Od jakiegoś czasu w sprzedaży jest kolekcja "Kultowe autobusy PRL-u". Tak się składa, że 1. numer poświęcony został Autosanowi H9-03 i wydawnictwo zdecydowało się udostępnić go w całości w internecie. Zamieszczono dość szczegółowe dane techniczne, może będą pomocne w ulepszaniu projektu "PKS 2015". :)
Zobaczcie sami! (dane na str. 11)
Ogólnie o kolekcji

#37
pilanin

pilanin
  • Użytkownicy
  • 29 Posts:
5
Brzmi interesująco osobiście aczkolwiek uważam, że projekt PKS powinien zostać zrealizowany w vBusie. Może i silnik jest mocno ograniczony, ale przy odrobinie umiejętności można z z niego zrobić jeszcze cuda. Nie żebym był nachalny czy coś a'la to, aczkolwiek tak uważam.

#38
ryba825

ryba825
  • Użytkownicy
  • 116 Posts:
1
Dlaczego?

#39
pilanin

pilanin
  • Użytkownicy
  • 29 Posts:
5
W silniku PKSa (cholera mam to na końcu języka) nie ma tylu funkcji.

#40
PKS

PKS
  • Użytkownicy
  • 104 Posts:
8
Zanim coś napiszesz, trochę o tym poczytaj. vBus opiera się na GLScene, PKS 2015 korzysta z silnika Unity (3d). Tutaj nie ma czego porównywać - ten drugi miażdży pierwszego.
Nie porównuj nigdy silników/bibliotek na podstawie gier w nich stworzonych (bo tutaj pole do popisu mają developerzy tychże gier a nie twórcy silnika). PKS 2015 ciągle raczkuje, vBus ma już kilkanaście lat i kod był rozwijany przez więcej osób - stąd się biorą różnice w złożoności obu aplikacji.

Kiciuszek, mam nadzieję, że prace trwają i niebawem napiszesz o kolejnych postępach. Wszyscy liczą na Twój projekt. :)